keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Feeling Good





Ja taas olen hehkuttamassa, eiköhän vain! Tuntuu vain niin mukavalta tämä uusi elämänvaihe, osa-aikaeläkeläisenä. Pari ylimääräistä vapaapäivää viikossa, jolloin voi nukkua pitempään ja alkaa aamunsa rauhaisasti jäämällä kotiin. Jo näin lyhyessä ajassa olen päässyt hyvään tuntumaan ja rytmiin miten kevennetty työaika ja lisääntynyt vapaa-aika voivatkin tuntua hyvältä. Innostus, ilo ja voimistuminen ovat nyt myötä molemmissa osa-alueissa, jee! Toteuttamista odotelleita suunnitelmia olen saanut kotonakin alulle. Makuuhuoneen järjestystä on tarkoitus uusia ja tilasin sinne yli kaksi metrisen valkoisen Roma tason, samaa sarjaa jota on jo meillä muuallakin käytössä tammitasolla.

Sattuipa sopivasti junalippujen hinnanlaskut! Kokkolasta Helsinkiin ja takaisin on tuntunut kyllä kukkarossa. Nytpä helpottaa, kun matkanteko hieman halpenee, niin mieskin suopeampi ainaiseen Helsinkiin haluamiseeni. Viime pääkaupunkireissulla oikein itse ehdotti, että huhtikuussa sitten Musiikkitaloon Barenboim konserttiin. Eilen aloin lippuja varamaan ja paikkoja tutkimaan, niin olivatpa kaikki keskialueen paikat jo menneet. Mutta hyvistä paikoista oli vielä vara valita ja nytpä on konserttitiketit näpeissä!
Ja huomenna vapaapäivää...

2 kommenttia:

  1. Rita, kiva, kun tuntuu hyvältä<3

    Meiltä on täältä hyvä yhteys Jyväskylästä Helsinkiin ja sitä tullaan vielä käyttämään.

    Hienot uudet tasot. Minunkin tekisi nyt mieli kovasti uusia sisustusta...

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naiviko olen, kun tyytyväinen olen elämääni? Etenkin kun yleistä maailmantilannetta pidetään pahana. Surettaa kyllä monet huonolla tolalla olevat asiat ja ihmisten kärsimykset.

      Jo, kauan olen makuuhuoneen sisustamista suunnitellut. Enkä vieläkään siihen pääse mitä aivan haluaisin. Mutta parempaan päin :)

      Poista