lauantai 30. marraskuuta 2013

VAIKKA ILTALAUKKUUN MUKAAN, IHANA




Edelliseen postaukseen, läksiäistilaisuudesta kertomaani, hieman vielä lisättävää.
Sen että olin päässyt myöhäksi venyneen onnellisen työpäivän päätteeksi  kotiin, soitti kännykkääni joku minulle tuntemattomasta numerosta. Vastasin, vaikka lehtikaupustelijaksi epäilin. Nainen Keski-Pohjanmaa lehdestä esitteli itsensä  ja varmisti henkilöllisyyteni ( kerkesin jo luulla  syntymäpäivähaastattelua haluavan ) ja varmisti vielä olinko osallistunut lehden järjestämään tempaukseen ILMIANNA BLOGGAAJA. Kyllä vaan, ARLEENAN SANOMAT, olin...
Heti  tuohon ilmoitukseen olin tarttunut ja ilmiannon tehnyt.  Perusteena ilmoitukseen oli se, kuinka hienosti hän on tuonut blogissaan  kaupunkiamme esiin ja tehnyt  kuvillaan ja teksteillään sille kunniaa! Sitten olin unohtanut koko asian, koska tehty mikä tehty ja vielä hyvin tehty. Niin sitten onnitteli tuo nainen lehdestä, minun voittaneen mini iPadin osallistumisestani ilmiantoon.

No, sellaisen tiedon ja palkinnon saaminen tuntui tosi kivalta. Pojallamme olen vastaavan vekottimen nähnyt ja jokapäiväisessä käytössä pitää sitä hyvänä. Tyttärellä on jo toinen iPhone ja on ollut siihen iki-ihastunut.  Sovin noutaa voitto iPadini perjantaina lehden asiakaspalvelusta ja nyt olen siihen jo hieman tutustunut ja mieleiseksi todennut. Eritoten tykkään sen  sopivasta koosta, tosi näppärä kädessä ja vaikka iltalaukkuun  mukaan,  ihana!

11 kommenttia:

  1. Eikös juu! :) Kiitos!
    Olisikohan itseltäni tullut hankituksi ollenkaan... älypuhelinta suunnittelin.
    Nyt se suunnitelma saa jäädä. Olen innoissani tästä. Tällä voin vuoteessa makoillen harjoitella englanninkieltä.
    Yleensä kaikki oppiminen ja lukeminen onnistuu mukavimmin maatessa :)

    VastaaPoista
  2. No mutta olipa kiva juttu,tuollaiset piristävät kummmasti elämää😊Onneksi olkoon,hyvän bloginkin ilmiannoit😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli vielä kivana lisänä koko päivän ihanuuden.
      Sehän tässä parasta, tunsin ilmiantaessani tehneeni hyvän työn ja nyt aikain takaa siitä palkitaan ;)

      Poista
  3. Onnea! Aika moisia palkintoja sinulle osuu, ja heti juhlien jälkeen. OnnenMimmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Eipä tuota ole itse tullut hankituksi, vaikka on tiennyt sen kaikista mukavista ja hyödyllisistä ominaisuuksista.
      Onnen mimmi, totta :)

      Poista
  4. Paljon onnea tabletin voitostasi. Tuo koko onkin kompakti ja helppo kuljettaa mukana missä vain. Hyvää viikonlopun jatkoa sinulle ja kiitos vierailusta blogissani.

    VastaaPoista
  5. Kiitos! No, sepä juuri kivaa, kun sopivan suuri ja passelin pieni :)
    Kiitos samoin sinulle!

    VastaaPoista
  6. minä tykkään omasta iPad ministä, mahtuu käsilaukkuuni :)

    VastaaPoista
  7. replica evening bags directory k0x19n4t14 replica bags qatar see it here a8s77a7j03 replica ysl bags replica bags bangkok visit the site b0d83w8l49 Louis Vuitton replica Bags replica bags vancouver

    VastaaPoista